Skip to main content

Marketing & Communicatie is een belangrijk bedrijfsonderdeel. Een goed product of dienst is nog geen garantie voor succes. Hoe ga je dit ver-markten? Welke strategie ga je volgen? Hoe kun je het maximale uit de marketinginspanningen halen? Welk budget gaan we hieraan besteden? En hoe gaan we dit budget zo effectief mogelijk inzetten? Welke middelen mix is het meest ideaal? Welke keuzes gaan we maken? Hoeveel hebben we maximaal nodig voor het beste resultaat?

Dat wil je in kaart brengen, monitoren en bijsturen. En dat moet resultaat opleveren. Dat alles bij elkaar is een vak, het is kennis van zaken en het is ervaring. En op de juiste manier de juiste partijen aansturen en creatieve oplossingen bedenken. Daar is Bob sterk in. Vraag het maar aan zijn referenties.

Marketing

- Customer journeys
- Proposities
- Positionering
- Onderzoek

Communicatie

- Corporate communicatie (woordvoering)
- Marketing communicatie (communiceren met de markt)
- Interne communicatie
- Verandercommunicatie

Branding & Sales